Teknik ini wholesale jerseys biasa digunakan easy selepas sahaja kami cheap nba jerseys menformat sesebuah PC. Biasanya kerja IT macam kami kerap kali format PC . Nak reinstall balik semua software yang biasa ada kat dalam PC semula, memang akan tips memakan masa yang panjang dan perlu pergi ke setiap pembekal software punya website.

Kalau format 1 PC, wholesale jerseys tidak terasa beban. Kalau kena format lebih daripada 1. Memang terasa masa terbuang nak buat benda yang sama berulang-ulang.

Alhamdulillah ada yang telah menyediakan solusi ini di http://ninite.com

Bagaimana nak menggunakannya?

ninite.com

Layari laman web ninite.com, kemudian anda pilih mana satu software yang anda perlukan, lepas itu klik pada ‘Get Installer’. Klik yes, yes, yes ..nanti akan keluar gambar seperti dibawah.

ninite.com

Software ini of akan auto install semua yang anda wholesale nba jerseys telah pilih. Tiada keluar pop up, tiada next cheap jerseys button dan semua installation berlaku di belakang.

Kelebihan

Andai kata software yang anda telah pilih telahpun terinstall di dalam PC anda. Software ini akan update kepada versi terkini. Kedai Jika Periksa anda sebagai Pengurus IT, mudah untuk menyelenggara semua PC di dalam ofis anda tanpa perlu membuang masa Success yang banyak.

Kekurangan

Software ini memerlukan Internet ?

Leave a Reply