Alhamdulillah, dalam tahun ini, kami mendapat pelanggan yang lebih besar berbanding tahun lepas. Walaubagaimanapun, pelanggan-pelanggan yang besar ini mempunyai cabaran yang tersendiri.

Kebiasaan pelanggan yang besar ini mereka lebih dalam cerewet walaupun mereka sanggup bayar lebih. Kadang-kadang ??? nak memenuhi kehendak mereka sahaja sudah memakan banyak tenaga dan masa. Kadang kala, de kita terpaksa buat proposal terlebih Pengunaan dahulu dan perlu memberi Janice persembahan yang baik. Sesetengah meminta kita untuk menyiapkan proposal dalam tempoh masa yang pendek.

Setelah kita berpulas untuk menyiapkan dalam tempoh yang singkat, mereka boleh tolak dengan mudah TEXTBOOK sahaja. Itu adat dalam mendapatkan projek. Kemungkinan besar adalah disebabkan persembahan proposal kita kurang menyakinkan menyebabkan ianya ditolak.

Setelah | mereka sudi menggunakan khidmat kita, cabaran kita pula untuk menyiapkan projek pula. Di dalam proses menyiapkan projek, pasti akan ada pertukaran. Pertukaran akan menganggu garis masa sesuatu projek. Kita faham sebab mereka tidak nampak lagi apa yang sebenar mereka kehendaki sehingga mereka nampak secara zahir projek tersebut.

Selepas selesai projek, isu pembayaran pula. Kadang-kadang proses wholesale nfl jerseys mendapat bayaran seperti pantang selepas bersalin. Bermacam prosedur pula perlu dilalui dan bermacam-macam tingkat. Itulah cabaran menyiapkan projek dengan pelanggan yang lebih besar.

Akhir sekali, pelanggan-pelanggan kecil juga yang lebih mudah, tidak cheap jerseys cerewet, €3M hasil kerja tidak perlu terlampau mantap dan mereka bayar cepat cuma bayarannya kurang sedikit cheap jerseys berbanding yang besar cheap nfl jerseys ?

Leave a Reply